• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 654
  • کد خبر : ۳۰۲۹
متن پیام تبریك سال نو رئیس شورای اسلامی شهر لواسان

امیر افراسیابی رئیس شورای اسلامی شهر لواسان روز دوشنبه 27 اسفند ماه طی پیامی ضمن تبریک سال نو افق آتی شورای اسلامی شهر را ترسیم نمود.

به گزارش روابط عمومی، متن تبریک رئیس شورای اسلامی شهر لواسان به مناسبت نوروز 1398 به شرح زیر می باشد:

((بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

خداوندگار عالم را سپاسگزارم در سالی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب همه آحاد ملت را به سخت کوشی، کار و تلاش دعوت کردند، شوراری اسلامی شهر لواسان با همکاری مدیران پرتلاش شهرداری و با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم شریف لواسان، گام های بلندی بردارند و رتبه نخست استان تهران در امر خدمات رسانی و رتبه دوم استان در موضوع فضای سبز کسب کند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن سال نو، ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای شما همشریان عزیز و خانواده محترمتان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود(عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیه ا...  العظمی امام خامه ای (مدظله العالی)، دست در دست یکدیگر نهاده و لواسان را آبادتر از قبل و آنطور که شایسته تر برای مردم ایران شهر است، بسازیم. انشاءا...))

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0