• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 414
  • کد خبر : ۳۵۶۲
پیام تبریك شهردار لواسان به مناسبت روز خانواده و تكریم بازنشستگان

به گزارش روابط عمومی شهرداری لواسان، روز سه شنبه 25 شهریورماه محمدرضا بیک لواسانی شهردار لواسان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

شهردار لواسان ضمن تبریک روزخانواده و تکریم بازنشستگان تصريح كرد:

سلام و درود فراوان بر بازنشستگان و غرور آفرینانی که در کمال صداقت و عشق خدمت به مردم شریف ایران سی سال از بهترین روزهای زندگی خود را در سنگر خدمت سپری کردند و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خالصانه کار کردند و از جان مایه گذاشتند.

خانواده از کهن‌ترین نهادهای اجتماعی است که در پیوند با احترام و تکریم بزرگان و سالمندان در پیچ و خم تاریخ استوارمانده است. از این روعجیب نیست که روزی برای بزرگداشت این دو عنصر مهم که ضامن استحکام و اعتلای جامعه هستند، در کنار یکدیگر در تقویم ایران اسلامی گنجانده شده باشد.

دوران بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی است؛ سخن گفتن و تقریرکلام از ارزش سالیان متمادی فعالیت سازنده بازنشستگان عزیز آسان نیست و دشواری آن فزون خواهد بود.

بنده نیز به نوبه خویش امیدوارم که این دوران از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان بوده و در سایه سار امن الهی وجود ارزشمند شما همچون گذشته با تدبیر، هدفمند و هوشمندانه و پاسخگوی آرمان های این مرز و بوم باشد. ان شاءالله

امتیاز :  ۱.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0