عنوان گروه خبري / اجتماعی . فرهنگی و هنری .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 298
  • کد خبر : ۳۵۶۳
پیام شهردار لواسان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری لواسان، محمدرضا بیک لواسانی روز یکشنبه 30 شهریورماه  طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

شهردار لواسان ضمن غرور آفرین خواندن ایام این هفته گفت:دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند.

ایران هرگز به منظور فزون‏خواهی و قدرت ‏طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تاسی از مولا و سالارشان سیدالشهداء (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند و احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اتکای به  وعده نصرت الهی، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حركت قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده  تا شاهد عزت و عظمت کشورشان باشند.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسألت می نمایم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0