عنوان گروه خبري / اخبار شهرداری .
  • ساعت : ۱۴:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 54
  • کد خبر : ۵۹۷۰
سرپرست شهرداری لواسان:
مجموعه شهرداری باید با فعالیت مضاف خود و آبادانی شهر دین خود را به شهروندان ادا كند
سومین جلسه شورای معاونین با محوریت ارائه عملکرد هفتگی واحد ها در سالن آفتاب شهرداری لواسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، سومین جلسه شورای معاونین شهرداری با حضور سید علی حسینی سرپرست شهرداری لواسان و سایر معاونین و مسئولین واحد ها صبح روز شنبه مورخ هشتم اردیبهشت ماه در سالن جلسات آفتاب برگزار شد.

در این جلسه حسینی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و گرامی داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: مجموعه شهرداری باید با فعالیت مضاف خود و آبادانی شهر دین خود را به شهروندان ادا کند.

سرپرست شهرداری لواسان همچنین ضمن عذر خواهی مجدد از شهروندان در مورد حاشیه های شکل گرفته اخیر گفت: اتفاقی در یکی از مکانهای ورزشی شهرداری رخ داد و موجب آزردگی خاطر خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همشهریان شد وباید توجه داشت که در هر واحدی مشغول به کار هستیم یک سهل انگاری کوچک باعث اتفاقات ناخوشایندی برای همه شده و افکار عمومی را خدشه دار میکند.

وی همچنین در خصوص موضوع عفاف و حجاب تصریح کرد: حجاب در مجموعه شهرداری برای تمام کارکنان و ارباب رجوع الزامی است و همه مکلف و موظف به رعایت آن هستند و در صورت تعدی از آن با افراد خاطی برخورد قانونی صورت میگیرد.

در ادامه جلسه واحد مالی، شهرسازی و عمران به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند که سکان دار شهرداری در این خصوص بیان کرد: برای تمامی بودجه سال 1403 کار تعریف شده است بنابراین افزایش درآمد و رسیدن به درآمد هفتگی مقرر شده و جبران اختلاف درآمدی نسبت به پیش بینی های صورت گرفته باید چاره اندیشی شود همچنین تعیین تکلیف پروندهای راکد و ارسال آن به کمیسیون ماده صد در دستور کار واحد شهرسازی قرار گیرد.

نوربخش آلاکه معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری لواسان ضمن اعلام تشکیل اولین جلسه کمیته درآمدی شهرداری بیان داشت: کاهش هزینه های جاری در دستور کار همه ی واحد ها باشد و خروجی پرونده ها از شهرسازی به کمیسیون ماده صد باید بیشتر شود.تمرکز ایستگاه های تاکسی با احداث پایانه، ساماندهی سگ های بلاصاحب از پیشنهادات مطرح شده درخاتمه این جلسه بود.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0