عنوان گروه خبري / اخبار شهرداری .
  • ساعت : ۰۶:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 74
  • کد خبر : ۶۰۱۴
توضیحات سرپرست شهرداری لواسان در خصوص پروژه كمربندی لواسان
سرپرست شهرداری لواسان از اتمام پروژه تعویض روشنایی کمر بندی تا سه هفته آینده و همچنین تعویض گلدان های فرسوده و جایگزینی آن بصورت رفیوژ ظرف سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان روز پنجشنبه 17 خرداد ماه سید علی حسینی سرپرست شهرداری لواسان،طی مصاحبه ای توضیحاتی در خصوص روند اجرای پروژه کمربندی لواسان به شهروندان ارایه نداد.

سید علی حسینی گفت: شهرداری لواسان در راستای تکالیف و وظایف قانونی که بر عهده دارد، از سال گذشته پروژه جمع آوری فلاور باکس (گلدان) های فرسوده ی بلوار کمربندی شهید رجایی را منعقد نمود و تشریفات قانونی آن انجام شد.

سرپرست شهرداری لواسان در ادامه اظهار داشت: موانعی بر سر راه اجرای این پروژه وجود داشت، از جمله این که شبکه انتقال برق روشنایی کمربندی از زیر زمین تعبیه شده بود و بدلیل فرسودگی شبکه همانطور که شهروندان نیز مستحضر هستند و بارها به شهرداری و اداره برق مراجعه نموده اند، شاهد خاموشی های مقطعی در این معبر بودیم، لذا بر آن شدیم که هم‌زمان با جمع آوری و تعویض گلدان های فرسوده و جایگزینی آن از طریق رفیوژ، مسئله سیستم برق و روشنایی را نیز بطور کلی مرتفع نماییم.

سید علی حسینی ضمن تشکر و قدردانی از شهروندان محترم از صبر و شکیبایی که در این مدت بدلیل ریخت و پاش های عمرانی و مزاحمت های ایجاد شده به خرج داده اند گفت: خدمتگزاران شما در شهرداری با تمام توان در حال اجرا و به ثمر رساندن این پروژه هستند، که انشالله بحث روشنایی ظرف مدت سه هفته آینده و سیستم جمع آوری گلدان ها و جایگزینی آن بصورت رفیوژ نیز ظرف سه ماه آینده نهایی خواهد شد و مردم از یک معبر استاندارد، با جدا کننده استاندارد بهرمند خواهند شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0